Kontorfællesskabet

Den Gode By

Vi er en iværksætter forening, og kan derfor tilbyde Aarhus’ billigste fastpladser!

Medlemskaber i Den Gode By

Kontorfællesskabet Den Gode By er kontorpladser og netværk for iværksættere, start-ups, virksomheder, ledige og studerende. Hos os lejer du en kontorplads, der matcher dit behov nu og her. Løbende kan du opgradere eller nedgradere dit medlemskab.

Lukket kontor

Fra kr. 3.500,-

Få eget kontor

Lynhurtigt internet

Billige træningsfaciliteter

Sparring og netværk

Fast plads

kr. 1.200,-

Eget elevationsbord og opbevaring

Lynhurtigt internet

Billige træningsfaciliteter

Sparring og netværk

Hvad er Den Gode By

Den Gode By er et kontorfællesskab og netværk for iværksættere, start-ups, etablerede virksomheder, ledige og studerende. Hos Den Gode By kan du leje billige fleksible kontorpladser, faste pladser eller et lukket kontor alt efter dit behov. I takt med at din virksomhed vokser, kan du opgradere din kontorplads.

I kontorfællesskabet Den Gode By deler vi ikke kun de fysiske rammer, men vi deler også vores viden og kompetencer. Derved løfter vi hinanden og vores idéer i fællesskab.

Gennem vores fællesskab ønsker Den Gode Bys medlemmer også at bygge bro mellem virksomheder og lokalmiljøet, så det bliver lettere at gøre en forskel i vores byer.

Vi tror på, at alle ønsker at gøre sit bedste, men ofte mangler overblikket eller en hjælpende hånd for at komme i gang med projekter eller virksomheder, der gør en forskel.

Ved at samle, alle der ønsker at bidrage til vores byer i lokale kontorfællesskaber, er det hensigten at skabe den bedste ramme for lokal kreativitet og samskabelse mellem borgere, virksomheder og offentlige instanser.

Det første lokale kontorfællesskab ligger i Aarhus Kommunes prisvindende bygning, Blixens, i Gellerup. Da dette er den første lokalafdeling af kontorfællesskabet Den Gode By, vil der her blive afprøvet forskellige metoder for at understøtte lokale projekter, der gør byen bedre.

På nuværende tidspunkt holder vi hver torsdag Morgen Mix, hvor vi diskuterer konkrete problemstillinger og sparrer med hinanden. Mødet er åbent for alle, der har en idé, som de gerne vil have nye øjne på. Vi inviterer med mellemrum relevante fagpersoner til at holde oplæg, som kan bidrage til nye perspektiver.

Derudover kan du booke sparring med en erfaren iværksætter, som kan hjælpe dig videre med din egen idé. Du kan læse mere om Den Gode Bys medlemskab her.

Det siger vores medlemmer om

Den Gode By

“Omgivelserne og faciliteterne er som skabt til iværksættere med en travl hverdag. Uendelige mødelokalemuligheder, træningsrum, kantine, auditorium, event faciliteter, Skybar, netværk, sparring osv. Du har ALT et sted”

Lasse Nørremark

Founder, BarMa

”Den Gode by er super godt sted at være, blandt andet fordi der er stor aldersspredning. Det har vi konkret brugt i forhold til vores markedsføring. Ved at forhøre os blandt vores kolleger, har vi fundet frem til, hvilke medier vi skal benytte for at nå forskellige grupper.

Helle Tølbøl

Salg | Kommunikation, Globe Go Green

“Stedet er anderledes end mange andre kontorfællesskaber, fordi man er forpligtet til at bidrage til fællesskabet. Det giver stedet en rigtig spændende dynamik, hvor der hurtigt opstår synergier virksomhederne i mellem.”

Andreas Diechmann

Founder, Takiro

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.

Bliv medlem af Den Gode By

Karen Blixens Boulevard 7