Brabrand Boligforenings 75 års jubilæum

Alle beboere i Brabrand Boligforening inviteres til fest i Laden lørdag d. 29. april 2023 kl.13 -17. Her vil der være gratis kaffe og kage til de første 400 samt gratis aktiviteter, underholdning, konkurrencer med præmier og kreative workshops for børn. Mad og drikkevarer kan købes i foreningsboderne.

Foreningsbestyrelsen har i anledning af Brabrand Boligforenings 75-års jubilæum valgt at fejre foreningslivet ved at sætte fokus på fællesskaber, lokale ildsjæle og frivillige, som er med til at skabe og forme hverdagen i boligafdelingerne. Vi håber meget, I har lyst til at deltage i dagen som frivillig eller gæst.

På glædeligt gensyn!

Foreningsbestyrelsen

Deltag i vores foreningsbod
Er du en del af foreningslivet, der hvor du bor, og ønsker I at få flere frivillige med, eller kunne din lokale fodboldklub godt bruge flere medlemmer, så er der også plads til jer i vores foreningsbod. Læs mere om, hvordan du deltager her.