Holmstrup, Afd. 6 Brabrand Boligforening

april 2024

NYT FRA SERVICECENTERET

Arbejde med lift vil fylde på til- og fra-kørselsvejene

Kære beboere i afdeling seks.

På mandag næste uge den 8. april, genoptager vores leverandører udbedringen af murkroner i afdelingen.

Leverandørerne vil i første omgang arbejde på murkronerne i midteraksen (som sidste efterår).

Da arbejdet kræver brug af lift, vil I måske opleve, at leverandørerne holder lidt i vejen og kørsel til og fra parkeringspladserne bliver lidt bøvlet.

Vores leverandører har lovet at tage så mange hensyn om muligt, men samtidigt beder vi om jeres forståelse og samarbejdsvilje, da udbedringen er nødvendig for at vedligeholde byggeriet. Hvis I oplever problemer, så snak gerne med leverandørerne - de har selvfølgelig forståelse for, at alle skal have en hverdag til at fungere.

Da arbejdet med murkronerne kræver, at der arbejdes med det hvide puds på ydermure, er leverandørerne afhængige af vejret. Derfor kan der forekomme arbejde på lørdage, men leverandørerne har garanteret, at de ikke larmer (for meget).

Når arbejdet i midteraksen er færdigt, fortsætter leverandørerne arbejdet på de øvrige murkroner i afdelingen, hvorfor vi nok skal forvente, at arbejdet kommer til at strække sig til sensommeren/efteråret.

På forhånd tak for jeres forståelse og samarbejdsvilje.

VENLIGE HILSNER FRA SERVICECENTER HOLMSTRUP

Oplevelser med FAS Nord i 2024

FAS Nords midler er ved at være opbrugte, hvilket kan ses på billetpriserne, som er højere end vi er vant til. Der er dog stadig gode rabatter at opnå.

Bemærk også, at det samlede udbud af billetter er mindre denne gang!

Billetpriser:

Djurs Sommerland med bus: 150 kr. (børn under 3 år gratis), ved selvtransport: 125 kr.

Tidspunkt: 22. juni

Friheden: Entré 100 kr., turbånd 50 kr., børn under 90 cm i højden er gratis.

Den Gamle By: 100 kr., børn under 18 år gratis.

Fritidsforeningens Aktivitetsstøtte, FAS-NORD, ønsker alle en fantastisk oplevelse!
Kilde: Skræppebladet

FAS NORD sælger billetter på følgende tidspunkter:

Tirsdag den 2. april, Toveshøj/Gellerup ”Laden” fra kl. 16.00 til kl. 17.30.

Onsdag den 3. april, Holmstrup Jernaldervej 215, fra kl. 16.15 til kl. 17.00.

Onsdag den 3. april, Hans Brogesparken Udsigten i ”Vaskeriet” fra kl. 17.15 til kl. 18.00.

Torsdag den 4. april, Skovgårdsparken Servicekontoret, Ingasvej 72, fra kl. 15.30 til kl. 17.00.

Fredag den 5. april, Søvangen i ”Vaskeriet”, Annettevej, fra kl. 16.00 til kl. 17.00.

Husk at medbringe sundhedskort.

Billetter kan kun købes af beboere i Brabrand Boligforening, FAS NORD.

Betaling kan ske med MobilePay eller kontanter.

Beboernes informationsside - Brabrand Boligforening afdeling 6.

Holmstrup website flyttede ultimo marts 2017 til Simple.com. Januar 2023 blev det migreret til One.com.

Bemærk at meget opdateret information kan findes i de halvårlige beretningerfra afdelingsbestyrelsen.

Og så en opfordring til klubberne om at tilsende materiale - det vil give beboere og nytilflyttere mulighed for at se,

hvilke aktiviteter de kan deltage i.

Materiale modtages på e-mail:red@holmstrupinfo.dk

Hjemmesiden er kun til fakta om Holmstrup: Fordi en hjemmeside er god til at opbevare og søge informationer.

Meningsudvekslingforegår i beboerbladet Sofus og på de halvårlige beboermøder   -   og på Facebook:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Redigeres af: Mogens S L Nielsen -red@holmstrupinfo.dk

- på vegne af afdelingsbestyrelsen i Holmstrup, afd. 6, Brabrand Boligforening.