DELTAG I VORES FORENINGSBOD

Alle skal have mulighed for at være en del af et fællesskab. Vi har et altid haft et rigt og varieret foreningsliv. Det er afgørende, at endnu flere bliver en del af et fællesskab og oplever glæden og værdien ved foreningslivet.

Derfor har vi inviteret foreninger til at tage del i dagen og vise deres foreningsaktiviteter eller klub frem. Det er der kommet et spændende program ud af, hvor en lang række foreninger er repræsenteret enten ved at stå for en aktivitet eller en foreningsbod.

Er du en del af foreningslivet, der hvor du bor, og ønsker I at få flere frivillige med, eller kunne din lokale fodboldklub godt bruge flere medlemmer, så er der også plads til jer i vores foreningsbod.

Ønsker I at høre mere om mulighederne for at deltage som forening eller klub, kan I sende en mail til tilmelding@bbbo.dk.

Der er også mulighed for at gøre reklame for jeres klub eller forening. Sender I plakater, flyers m.v. skal vi sørge for, at jeres materiale får plads i vores foreningsbod.

Vi glæder os til at høre fra jer!