Job i Brabrand Boligforening

Hos Brabrand Boligforening slår vi løbende stillinger op. Her kan du se hvilke jobs der på nuværende tidspunkt er at søge. Hvis du ikke kan finde opslåede stillinger, der er noget for dig, er du altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning til HR chef Eva Kalriis-Nielsen hr@bbbo.dk.

Ledige stillinger

Der er i øjeblikket 2 ledige stillinger i Brabrand Boligforening.

Er du vores nye elektriker

Brabrand Boligforening er i konstant udvikling og vi søger derfor en engageret elektriker til vores håndværksvirksomhed BB Service. BB Service beskæftiger tømrere, elektrikere og malere, der servicerer alle Brabrand Boligforenings afdelinger. Læs hele stillingsopslaget her.

Seniorkonsulent til Teknisk afdeling

Brabrand Boligforening er i en virkelig spændende udvikling med et strategisk fokus på effektivisering af drift og optimering af service i alle vores afdelinger. Desuden er vi midt i realiseringen af et af de mest ambitiøse byudviklingsprojekter i Danmark i Gellerup/Toveshøj, samtidig med at vi står overfor omfattende renoveringer og nybyggerier.

Vi har derfor brug for en ambitiøs byggeteknisk konsulent, som kan bidrage til at sikre en professionel og smidig overgang fra projekt til drift af både vores nybyggerier og renoveringsprojekter. Læs hele stillingsopslaget her.

Læs mere om behandlingen af personoplysninger i forbindelse med rekruttering

Det siger medarbejderne

Steen Mau, ejendomsservicetekniker i Toveshøj

Man skal søge job hos Brabrand Boligforening, fordi der er ordnede forhold og gode kollegaer, og cheferne stoler på en.

Naja Præstegård, ejendomsservicetekniker i Gellerup

Man skal søge job hos Brabrand Boligforening, fordi vi er så mange forskellige mennesker, og jeg synes, her er rigtig god stemning og gode kollegaer.

Lars Bangsheim, ejendomsservicetekniker i Gellerup og tillidsrepræsentant

Man skal søge job hos Brabrand Boligforening fordi det er en god arbejdsplads, hvor man kommer rundt om rigtig mange ting, så det er ikke monotont og ensformigt arbejde.

Mads Christensen Van Straaten, ejendomsfunktionær i Skovgårdsparken

Hvis man ligesom jeg har uddannelsesbaggrunden til det, så synes jeg helt sikkert, at det kan betale sig at søge job hos Brabrand Boligforening, så man får erfaringen og ser tingene fra den side af bordet.

Tine Halkær Laursen, elev i økonomiafdelingen

Man skal vælge Brabrand Boligforening som elevplads, fordi det er et rigtig godt sted at være. Vi har et rigtig godt team, vi arbejder godt sammen og er gode til at hjælpe hinanden.